lørdag den 18. september 2010

Sydcup

Sydcuop d.18 September
Første stævne i over 1 år

Vi ankom til Malmö hallen kl 07:30, hvor vi blev indvejet. Jeg vejede ind på 62,5kg så ingen problemer med vægten. I følge tidsplanen skulle jeg på kl 12. Men pga forsinkelser og andet lort var jeg først på kl 14:25, og var færdig kl 15:50. Havde 4 kampe

Kamp nr. 1
Min modstander går ned og laver drop, jeg flår ham bagover og stangulere ham ud. Ippon til mig.

Kamp nr. 2.
Lidt hårdere. Vi kampede greb i noget tid med diverse ashi-wasa teknikker. Dog afslutter jeg den ved at lave morote-drop og vinder. Ippon til mig.

Kamp nr. 3 . Semi-finale
Rigtig hård!! Mit håndled var godt træt, og han var stærk. Dog får jeg ham på drop seonage, men får kun Wazari ( 7 point ) for den, men går over og afslutter i Juji, han klapper af.. Men dommeren dømmer den " ude " .. Så Ipponen bliver anuleret. De sidste 1,3 min kæmper jeg greb for at trække tid og samle kræfter til finalen.

Kamp nr. 4. Finalen
Vi kæmper en del greb, og jeg har da også en del teknikker, og en del ashi-wasa. dog er mit håndled super smadret, det var allerede forstuet inden, men grebs-kampen gjorde det ikke bedre... Mit greb bliver løsere og løsere og ender med at tabe..

[i]Første stævne i 1 år, og jeg får sølv til et internationalt stævne.. Okay, hvis jeg selv skulle sige det. Nu vil jeg slappe af og lave intet. Imorgen måske fitness, hvis kroppen kan holde til det.[/i]

Ingen kommentarer:

Send en kommentar