søndag den 5. september 2010

Copenhagen Camp 2010

Copenhagen Camp 2010, overstået!




Så er jeg hjemme efter årets, mest intensive træningslejr..
8 timers træning fra Fredag kl 20 til Søndag kl 11...

Vi ankom til Dragør Fredag "aften" kl 19 og skulle have første træningpas kl 20-22. Sent, men sådan er det.. Vi var 8 kæmperer fra Helsingør , og der var i alt 250 kæmperer på hele lejren, fra Danmark, Tyskland, Holland & Polen..
Dog var der kun et par stykker som var gode, resten var bare... ja... kastedukker...
Hver aften var der kage, safte vand & frugt, totalt luxus da ens appetit & energibehov bliver øget noget så voldsomt under træningslejre..


Træning 1. Fredag aften.
20 min opvarmning.
40 minutter med Spin-in uchimata & lats ( ENDELIG!! )
40 minutters Tashi-wasa randori.

.. Her efter afslapning, aftensmad & i seng kl 23.


Træning 2. 9:00-11:25
80 minutter med 4 forskellige Sankargo ( Fik ros af landstræner assisten for min gode forståelse af teknikken :hihi: )
30 minutters ne-wasa randori.
35 minutters Tashi-wasa Randori.

Her efter i bad, kakao, frokost og restitution inden dagens 2 træning.

Træning 3. 15-16:45
20 minutters opvarmning
40 minutters Tashi wasa, endnu engang Lats & Spin-in uchi mata.
30 minutters Line-up randori.

Herefter i bad, kakao + Bodylab bar, aftensmad & afslapning. & her tænker man nok. SÅ nu er i færdige efter 4 timer & 20 minutters træning. Men nææh nej!
Desuden forstuede jeg også tåen under Line-up


Træning 4- 20*21
20 minutters opvarmning
20 minutters sankargo ( Kun landsholdet lavede sankargo, de andre måtte lege.. Snyd... )
20 minutters Ne-wasa Randori.

.. Herefter i bad, kakao, bodylab bar & et smut på tanken hvor vi slukkede lyset i alle lygtepælene på vejen frem og tilbage.. Ja, det er noget vi ninja'er kan.. :ninja3:

Træning 5 9:30-11.
20 minutters opvarmning
40 minutters Lats & Spin-in uchi mata.
... Her efter satte jeg mig ud da jeg blev nød til at få is på foden..

Nu skal søndagen bruges på lektier, afslapning, ualmindeligt stort indtag af mad & væske + hygge med familien...
I får desuden lige et billede af min fod til slut..
God weekend!
Det der er tilbage af den



Min klamme forstuede fod..,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar