lørdag den 11. september 2010

Brønshøj & klasse fest

Gårsdagens træning, d.10/9-10
.. Landshold, Brønshøj..

Super dag idag.. Nem dag i skolen, fik Wictor til at tage træningen i Helsingør 16-17:30 så jeg kunne slappe af & nå at lave Dansk analyse inden jeg skulle til Brønshøj & give den gas...
Da jeg kom hjem fra skole havde min mor bagt. Grov franskbrød & grovboller :dance:
Min hånd er stadig hævet og gør ondt efter træning, men under træning mærker jeg næsten intet.
Dejlig opfindelse det der sportstape, har redet mig mange gange :hihi:
Senere idag vil jeg tage til Helsingør og shoppe lidt forskellig.
Bl.a skoletaske, peanutbutter, müsli, Computer taske og sådan lidt af hvert :´)
Måske løbe tur senere, eller også.. Chill dag


Dagens træning var opdelt således :

1) 15 minutters opvarmning
2) 5 * 5 uchi komi m/kast på sidste, i lines.
3) 4 x ne-wasa randori.
4) 40 minutters Tashi wasa randori.
5) 20 minutters Line-up randori

.. Her efter var vi så færdige.. Men min ven & jeg skal PT. øge kondien, og er begge ivrige efter at komme på landsholdet, så vi ville lige skaffe nogen "ekstra points" ved at køre :

1) 5 speed kast, yndlings teknik
2) Uchi komi
a) 10 uchi komi m/kast på nr 11
b) 8 uchi komi m/kast på nr 9
c) 6 uchi komi m/kast på nr 7
d) 4 uchi komi m/kast på nr 5
e) 2 uchi komi m/kast på nr 3
2) 5 speed kast m/ valgfri teknik
3) 3 * 20m sprint

Så tog vi hjem.. Nåede lige at smutte i bad, kværne store mængder mad & så afsted til fest med 1.Z!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar