torsdag den 12. august 2010

Onsdags træning

Dagens træning. D.11/8-10
. Nu er jeg død



Dagens træning var således opdelt :

30 minutters opvarmning med diverse øvelser.
... Allerede her svedte jeg som en hund!
Uci-komi med yndlings teknik, højre venstre og skiftevis 10 stk til hver.
.. Svedte stadig som en hund
Uci-komi under bevægelse
.. Halvdød hund sveder.
Skiftevis speed kast.
.. Halvdød hund hyler imod månen... Og sveder
Skiftevis 10 indgange, efterfulgt af 5 hårde kast x 3
Skiftevis 10 indgange, efterfulgt af 4 hårde kast x 3
Skiftevis 10 indgange, efterfulgt af 3 hårde kast x 3
Skiftevis 10 indgange, efterfulgt af 2 hårde kast x 3
.. Jeg lugtede af røv, var gennem svedt, færdig, finish, finito, og ualmindlig træt.. Havde krydset grænsen og kunne ikke mærke jeg var træt før jeg kom ud i bilen og sad i 2 minutter og stirrede ud i luften..

Så 10 minutters udstrækning og så... finish.

Her efter 0,5L kakao, forsvandt på 20sec.
Så hjem & æde ualmindlige mængder carbs ( jasmin ris ) & 1 kottelet.
Now I need to lay down, puke & die.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar