lørdag den 2. oktober 2010

Galla og træning

Gårsdagens træning..
.. Landsholdssamling + Galla ..

Gårsdagens træning:
1. Opvarmning.
2. 5 uchi-komi, kast på nr.6 x 10
3. Ne-wasa vendinger.
4. 5 x 3minutters Tashi-was randori m/3 minutters pause imellem hvert set.
5. 4 x 1 minuts intensiv ne-wasa randori.
Done..

.. Her efter skyndte jeg mig i bad, mig skjorte, slips, bukser, vest, seler, sat hår osv osv.
.. Skulle jo direkte videre til Galla. Aftensmaden blev spist i bilen & skyldet ned med 4 redbull's.
.. Da jeg ankom til festen skulle dørmanden lige tjekke min taske, kæft hans ansigt var syret da han så at tasken var fyldt med klamt, svedigt trænings tøj :dope:
.. Ankom til festen kl 21:10, og allerede der var 89% af festens deltagere fuldstændig hjernedøde fulde..
.. Jeg fandt nogen fra min klasse, chillede op med dem og gik på danse gulvet.
.. Jeg ankom som sagt kl 21:10, gik kl 23. I det tidsrum scorede jeg 2 :hihi:
.. I love the fact that I don't drink, no hangovers!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar