lørdag den 30. oktober 2010

ØKM

ØKM Senior Hold!!
.. I ramløse hallen !! ..

.. Idag var jeg til ØKM ( Øst kredsmesterkaberne) i Ramløse hallen.
Personligt er jeg ikke tilfreds med min indsats..
.. Her kommer der mine kampe kort opridset.


kamp nr. 1.
.. Er slet ikke tændt og får hverken greb eller noget som helst... Den anden overtager totalt og bliver rykket rundt i Uchi-mata.. Var alt alt for defensiv, hvilket betød at jeg endte med at kæmpe for at overleve, og ikke for at vinde..

kamp nr. 2
Vinder uden kamp pga. ingen modstander

Kamp nr. 3
Min bedste kamp. Får arbejdet mig til mit greb og forsøger at åbne op med Ashi-wasa og så til uchi-mata... Men da det er imod en jeg træner med dagligt ( TeamNordsjælland ) åbner han ikke op som jeg vil have ham til, og han ender med at kaste mig i Drop seonage.

.. Herefter får jeg ret store smerter i skuldren.. Men vælger at ignorarer det og tænke på noget andet.. Dumt valg..


Kamp nr.4. Semi finale.
Får dårligt nok greb før jeg bliver kastet rundt.. og desværre direkte ned på skuldren hvilket betyder at jeg får voldsomme smerter og kræmpe i skuldren.. Bliver nød til at trække mig og taber derfor kampen..

.. Over til lægen og få is på.. Han fortæller at det nok er en muskelskade/slag/kræmpe ting så skal beholde isen på i mindst en time.. Forbandede pis!...
.. Det er som om at jo mere jeg træner, jo sværere får jeg det til stævnerne :-k
.. Nå.. Men jeg fortsætter.. Er vandt til at få nogle klask at af alle de landsholds senior kæmpere, så intet nyt der. Op på hesten og giv den ENDNU mere gas til træningerne...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar