tirsdag den 5. oktober 2010

av!

Ingen træning idag!
.. Skadet .. PIS LORT FUCK!!!

En klog mand sagde engang til mig : Bahne, du [b]skal huske at lytte til din krop, ellers vil den ikke lytte til dig..[/b]
Og nu har jeg så fundet ud af, at han havde ret..
Den sidste lille uge's tid har jeg gået rundt med lidt små øm lyske ( venstre side ) og haft små kræmper engang imellem.. Men så ivrig som jeg nu er, tænkte jeg bare at det skulle trænes væk og nok bare var kroppens svar på at udstrækning er nødvendigt når man laver Uchi-mata.
Men her igår gik det så galt.... Under træning af før nævnte kast, uchi-mata ( har postet en YT video i indlægget før ) sagde min lyske en underlig lyd de sidste par minutter af træningen.. Jeg ignorerede det og trænede videre, strak ud som altid efter træning og tog hjem,.. Da jeg så vågnede i morges, havde jeg den sindsygste smerte i lysken, kunne, og kan stadig dårligt nok gå uden det sviger som en i helvede.. Derfor har Teh Man! aka far, bestemt at jeg ikke skal til Hillerød idag.. Så jeg vil bruge dagen idag på at få nogen lavet nogen lektier, øget indtaget i følge den nye kostplan jeg har fået ( er en del større end den sidste ) og ellers så sidde med varme i lysken i håb om at den er klar til imorgen.. En hvile dag er mere end rigeligt med mine drømme og mål..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar