onsdag den 27. oktober 2010

Bagelshoppen, Helsingør

Idag tog jeg ned og snakkede med Bagelshoppen i Helsingør.
Og vi blev enige om at jeg gerne vil reklamere for dem på min hjemmeside, hvis de så gav bagles når jeg var i byen.
Hvilket jeg var HELT FRISK PÅ! .
Uden at lyve, er Bagelshoppen i Helsingør de bedste til at lave sandwichs i hele området!
Der er bagles, sandwich, salater, drikkevarer mm.

Min egen favorit er lun fuldkornsbagle med:
Kylling, æg, salat, ananas, peberfrugt, agurk, rødløg, Jalapeños, hjemmelavet pesto og chili dressing

Utrolig så gode de er :)
Så, næste gang du er i helsingør, så tag et smut forbi bagelshoppen.. Du vil ikke fortryde det!
http://www.dethitter.dk/brugeranmeldelse/1171004/Bagel+Shop
( og som i kan se, ligger de på en klar første plads.. Undre mig ikke)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar