tirsdag den 19. oktober 2010

Gerlev efterårslejr 2010

HONEY!!! I'M HOME!! ... So? Don't let your judo gear lay on the floor!
.. haha ! ..

Så er jeg sgu hjemme fra Efterårslejren 2010, danm det var hårdt :afraid:
Men i skal nok få et referat :)


Da jeg ikke gider skrive alt ned for i lige "skemaet" inden jeg går igang med hver af dagene.

07:30-08:30. Morgenmad.
09:00-10:30. Træning ( opvarmning, teknik, randori)
12:00-12:45 Frokost
14:00-16:00 ( opvarmning, teknik, randori )
17:45-19:00 Aftensmad
20:45-21:30 Kage, saft, rugbrød m/honning.
22:00-22:30 Godnat histore ( FUCKING GRINERN XD )
22:30 Go'nat, lyses slukkes.

Fredag, ankomstdagen.

Vi ankom til Gerlev idrætshøjskole ca kl. 17 hvor efter jeg fandt det sted jeg skulle sove og derefter tog ned sammen med nogen af drengene fra landsholdet og ventede på mad.
Da kl blev 19:30 havde vi første træning, som bestod á opvarmning, randori, teknik træning.
Vi var færdige kl 20:45. Herefter i bad og så ned og fråde kage! :D
Lækker start på trænings lejren.

Lørdag, 1 rigtige træningsdag.

Op og æde morgenmad.
Afslapning inden første træning som bestod af lidt opvarmning, her efter ne-wasa træning og så noget dejlig randori.
Afslapning inden frokost og her efter en stor omgang frokost.
Afslapning igen inden næste træning.
Træning nr.2 er altid 1 times kamp, 20 min opvarmning, 40 min teknik.
Så i bad, udstrækning og til aftensmad.
Resten af aftenen gik med at spille R-Ø-V og æde kage :p

Søndag, 2 dag. Nu med løbe test!
Op kl 06:50 for at være klar til løbetest kl 07.. I FUCKING -3 grader!
Vi skulle løbe 3 km så hurtigt vi kunne ( VI = landsholdet & jeg ) og da jeg ikke har løbet siden tiden hvor tompetbukser stadig var moderne, var min tid til at lukke op og skide i.. 3 km på 14min & 28 sekunder.. Skuffet over mig selv? HELL YA!
Nå.. Ned og æde grande morgenmad. op og sove videre.
Først træning var nu Ko-uchi-gari træning og kamp. 2 dage med ashi-wasa(benteknik), ja det var kedeligt.
Så i bad, frokost og sove for 3 gang.
Træning nr 2 var Uchi-mata og randori. SKØNT! Især da jeg er begyndt at træne uchi-mata, da det er det nye sort!
Resten af aftenen gik med afslapning, nakke de mindres sovepladser, æde deres slik og tage kage og stikke á (;

Mandag, dagen jeg aldrig trode skulle komme!

Afslapning inden første træning som bestod af lidt opvarmning, her efter Uchi-mata træning og så noget dejlig randori.
Her efter afslapning som alle andre dage og så æde frokost.
Træning nr 2 var fortsat med Uchi-mata og randori..
Og her skete der noget viiildt!!! JEG FIK UCHI-MATA TIL AT VIRKE I KAMP!! BUM!! :dope:
Fuck jeg var lykkelig.. Normalt træner man et kast i ca 1 år før det bare nogenlunde virker i kamp, men dette fik jeg til at virke efter bare 3 måneders træning.. Skøn fornemmelse :hihi:
Fik desuden ros af landstræneren da han synes at jeg havde fanget "Uchi-mata" rigtig godt. For denne veriaton var med et andet greb, som føltes godt for mig (:
I bad, kakao, afslapning, aftensmad..
senere på aftenen fik vi gennemgået Kval. for junior landsholdet og A&B gruppen..
De er hårde, men ikke umulige..
I will give it a shot! :hihi:
Kage. godnat historie. OG SOVE LÆNGE!!

Tirsdag. Last day!
Puha, da jeg vågnede imorges var jeg godt nok træt.. Kroppen er godt brugt og det sidste energi er ved at være væk.. Lige meget hvor meget man æder er man i underskud.. Så er godt træt..
Men stor morgenmad og et skyd Ampfiler og jeg var klar.
Sidste træning var ren teknik. Med overgang fra Tashi-wasa til Ne-wasa.. Ret hyggeligt med en rolig træning..
Så tog vi i bad, spiste frokost og tog hjem...
nu sidder jeg og drikker kaff' og er fucking træt!! :hihi:

Kost under en lejr!
Ja.. Hvordan har kosten set ud? Jeg skal jo tage på og med kun 3 måltider betyder det 1200 kcal pr måltid ish...
Så en alm kostmæssigt har set således ud :
Morgenmad:
1 dyb tallerken m/havregryn, 3 spsk rosiner + 1 stk rugbrød m/ost. Dertil mælk.
Frokost :
2.5 grydeskeer ris m/top, 2 store kalkun fileter vendt i flødesovs, mandel&fetaost salat m/olie + 2 store skriver grov brød m/smør.
Aftensmad:
2 store stk lasagne, 3 stk brød & 1 håndfuld mandler.
PW:
0,4l kakao & 1 bodylab bar
Nat'mad.
1 stk kage & 1 stk rugbrød m/økologisk honning

Imorgen er der endnu en træning.. Puha..
Skriv endelig hvis i har nogen spørgsmål!
Over & out!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar