fredag den 30. juli 2010

Diæt opdate!

Diæt opdate!

Så er jeg kommet hjem fra min første samtale med Rikke.
Hun var utrolig glad for at jeg havde gjort mit " hjemmearbejde" så godt, vdr at skrive ned hvad jeg spiste i gram, og hvornår..
Jeg blev målt, bryst, læg, overarm etc. & fik målt fedt % og vejet mig.
Der ud over skulle jeg beskrive en alm dag. vdr. træning, tidspunkter jeg spiste, hvornår jeg stod op/gik i seng osv.

På onsdag skal jeg til næste samtale, hvor jeg også får mine "diæter"..
Der ud over lovede jeg hende, at indtil Onsdag skal jeg :

1. Spise hver 2,5 time. LIGE MEGET HVAD
2. Spist 1 is/kage/Chokolade bar dagligt.
3. Spise 1 grovbolle/brød m/peanutbutter & drikke mælk inden senge tid.
4. Drikke 1 glas juice til alle hoved måltider

Ingen kommentarer:

Send en kommentar