fredag den 16. juli 2010

I'm home!




Så er jeg hjemme efter en uge i sommerhus med familien & bedsteforældrene...
Et lille sommerhus inde i Storskoven, ja det hedder den faktisk. Dog med TV og alle kanaler.

Det blev en uge uden træning, dog lidt Body weight øvelser så som dips imellem et par stole, nogen arm, mave og benbøjninger og sådan lidt.

Ellers var vi i Løkken, en super lækker bade by med en del flotte tøser (;
Den ene af dagene var vi ved min onkel. PISSE HYGGELIGT!
Bbq grill, kolde pepsi max og hygge med familien. Super lækker dag (:

På Søndag tager jeg på 6 dages trænings lejr med landsholdet, hvor vi skal træne 3,5 time om dagen + diverse ekstra ting, som der nu engang skal til for at komme på landsholdet.
Bliver hårdt, men skønt. Og træning skal der til hvis man vil være god. & det vil jeg!

Idag tog jeg ned og træne i Managym. Det blev til lidt blandet da jeg ikke vil være fuldstændig smadret til lejren, men trænes skal der. Og trænes bliver der.

Billederne øverst er lidt stemnings billeder fra ferien

Ingen kommentarer:

Send en kommentar