fredag den 2. juli 2010

HIIT træning

Idag har jeg været på arbejde. GAAB! Gad virkelig ikke, men far skulle have hjælp så jeg stod der kl 09.30 som jeg havde fået besked på.
Da kl blev 15.45 fik jeg fri, smuttede hjem og lavede lidt Pre-wo mad og slappede af i solen.
her efter gjorde jeg mig klar til ugens eneste, suk, cardio dag.

Dagens cardio blev dedikeret til HIIT træning, ( Høj Intensitet Interval Træning ).
Jeg lagde ud med ca 4 km alm cardio træning i form af løb langs strandvejen.
Skøn tur. Musikken på, løbe skoene på og cappen lidt på skrå, og så afsted, ikke engang fuglene kunne følge med. hehe.
Efter de 4 km så blev det til lidt HIIT.
5 x 100meters spurt m/50m stille og rolig løb imellem.
Alm løb videre ned til min "chin/pull up " bar, som bare er et gammelt gyngestativ.
Lave 3 x 5 pull ups & 3 * 6 hanging leg raises.
Og så lige 100m sprint til at slutte af på.

Så nu synes jeg også jeg har gjort min form for træning idag.

Nu vil jeg marinere et kalkun bryst, majskolber, og smide det på grillen. Dertil skal der laves pastasalat og dressing. Lækkert (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar