tirsdag den 6. juli 2010

Tirsdag d.6/7-10


Idag var jeg nede og træne ben med min kære fader.
Vi var der nede ved en 10 tiden. Lidt for tidligt for mig, da jeg havde spist min morgenmad kl 09. & den fylder ret meget, og er ret stor...
Nå, men skidt pyt, jern skulle der jo straffes.
Da vi ankommer til centeret opdrager jeg til min skræk at min trofaste makker, ven og kammersjuk, Mr.Shake står på bordet og IKKE ligger i min taske som han skulle. PIS! Så ingen carbs og protein under træningen idag. Dog formåede jeg at sætte PR i squat, hvilket jo var skønt i sig selv (:

Da jeg kom hjem måtte jeg jo så gøre godt for de "tabte" kcal, protein, carbs som jeg normalt får i min shake under træning. Så igen... Frokosten blev grande!

50g Grovbulgur,
200g kylling fillet
150g wokblanding.
3 æggehvider
& hjemmelavet dressing

ja, det var frokosten idag. Skønt, men kæft jeg er mæt....
Håber jeg kan få mit mellemmåltid ned inden aftensmad, da vi allerede spiser kl 18 idag, tvivler jeg dog stærkt på dette..

Min Onkel & Kusine kommer idag, de er nogen dejlige mennesker! Glæder mig til at se dem (:
Imorgen står den på cardio i form af en løbe tur, nok en 6 km, skal se om jeg kan holde den på MAX 30 minutter.
Selvom man har ferie betyder det jo ikke man skal slacke, vel`??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar