søndag den 25. juli 2010

Rolig weekend

Denne weekend har været total chill.
Både igår og idag har gået med ingenting. Bare slippet af efter en uges træningslejr på Gerlev.
Fået masser af mad, søvn og hvile så kroppen kan blive 100% klar til imorgen hvor der skal trænes ben.

Restitution er jo vigtigt hvis man vil opnå resultater.
Ellers ender du med at køre din krop i smadre og så er din træning ligegyldig.
Tror på et tidspunkt jeg vil lave et indlæg omkring min erfaring med restitution/for meget træning.....
Men heeeeelt doven har jeg ikke været, har fået støvsuget, gjort rent, gået et par ture og så videre.
Så det har været lidt "aktiv" restitution.
Senere idag vil jeg bage boller, er træt af at give 17kr for 6 Rugboller.. Det er sgu for dyrt i længden...

Håber i har haft en go'weekend. Det har jeg, og jeg er ihvertfald klar til en god omgang bentræning i morgen formiddag [evil]

Ingen kommentarer:

Send en kommentar