onsdag den 7. juli 2010

Cardio, Fredensborg slot & Thai.


Idag d.7/7-10, var en super dag!
Startede dagen, kl 07.30 med min powergrød. Her efter gjorde jeg klart brunch til de andre så det eneste de skulle gøre var at lave scrambled æg..
Da kl blev 10, så jeg mit "smut" til at løbe mig en tur. Så en lille kort tur på 4km blev det til.
Her efter hjem, drikke kaffe med de andre og få lidt ananas, mums!
Så i bad, gøre mig klar, fixe lidt frokost, og så afsted til Fredensborg slot hvor den stod på rundvisning i Orangeriet & på selve slotte. Ikke særlig spændende, men hyggeligt at være sammen med familien.
Senere tog vi på " Kroen under Broen", hvor jeg fik mig et mellemmåltid som bestod af en lækker frisk salat med grillstegt kylling, endnu engang mums!

Da vi havde sundet os lidt tog vi kaffen og kagen med, som vi havde bagt hjemme fra, og tog ned til søen hvor vi fik os en kop kaff' og chokolade muffins :D

Dog kom vi ret sent hjem, så ingen gad at lave mad. Derfor gjorde vi det nemmeste... Bestilte mad ude fra.. Og nu tænker du måske " Junk food, det bliver du jo herre fed af og det er usundt" men næææh nej.. Man kan jo, som vi altid gør, bestille den sundere del af fast-food.. Nemmelig Thai mad, som er ris, kylling og grøntsager. Magert og sundt, det eneste "usunde" er at det bliver steg i olie. & det gør man jo også der hjemme??

Så alt i alt, en super lækker dag.
Nu vil jeg slappe af, og imorgen står den på overkrops træning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar