torsdag den 20. maj 2010

Tak for en go' dag mormor :D


Idag valgte jeg at rykke dagens styrketræning til lørdag, da jeg stadig er forkølet og har hovedpine...
Istedet for har jeg spist en masse mad, taget vitamin piller og slappet af.

I eftermiddag tog jeg så et smut til byen med min mormor, hun skulle ind & købe tæpper og jeg skulle have shorts & i S-engro.
Da vi havde gået lidt rundt satte vi os på en café og drak kaffe og sludrede.
Det nye tov er blevet åbnet så det resulterede i en masse boder osv. Så jeg valgte at nu hvor mormor gav kaffe ville jeg give hende dessert, så hun fik en bolle/crossaint lignende ting med ananas smag, hvilket hun var glad for. Når jeg gør folk glade, bliver jeg glad :-D Så det var dejligt.

Her efter tog vi til S-engro hvor jeg fik købt 2L æggehvider, tyggegummi, tun i vand & kokosmel, til under halvpris :D

Imorgen står den på landsholdssamling i Brønshøj (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar