lørdag den 29. maj 2010

Pizza & Cardio. Underligt mix??

Ja, træningen igår var aflyst. Både regionstræningen ( landsholdssamling ) og den almindelig træning i helsingør.
Så fik slet ikke trænet igår. Øv øv!

Dog valgte jeg at tage ud & løbe idag.
Løb 5,13Km på 29minutter. Så det var en okay tid, dog ikke helt så god som jeg engang har kunne løbe den på. Kan godt mærke det er længe siden jeg har løbet. Hihi.

Til aften valgte de gamle at invitere faster, kusine & fætter på pizza. Så her fik jeg en super mulighed for at prøve en opskrift på pizzadej som jeg har set på nettet.

Pizzaen blev ret god, og sund ( ja utrolig ikke? ). Dog skulle den have haft lidt længere tid i ovnen, da dejen var liiiiige lidt for blød.

Pizza ingredienserne :

Dej:
3 æggehvider
60g Fromage frais.
20g Soyamel.
15g FiberHusk.

Fyld:
Skinke.
Peberfrugt.
Salat.
Champingon.
Chili og ost som topping (:

En dejlig og proteinrig pizza. Nu er jeg overmæt. Puha, godt det kun er weekend en gang om ugen (;

Ingen kommentarer:

Send en kommentar