fredag den 7. maj 2010

Judo d.7/5-10

Ja. Så skal vi snart til Lund, aka Budo nord camp.
Vi tager afsted Onsdag & er hjemme igen Søndag.
Frygt dog ikke! Har stadig 3 træninger inden jeg rejser, så lidt opdate kommer der da (;


Fredag d.7/5-10. Judo bum bum.

Dagens kommentar:

Super fed træning. Synes altid energien er lort når jeg ankommer fredag aften/formiddag.
Men den er bare høj når jeg er igang og efter.
Idag har jeg spist for meget aftensmad.. Det gør jeg næsten hvergang jeg har været til træning.. Måske får jeg ik nok mad i mit Pre-WO?? :-k

Dagens træning var opdelt således.


1. Opvarmning med diverse øvelser.
2. Alm kast.
3. Skin-angreb & kast i 2 kast.
4. Kast med kontrol.
5. Kast med afslutning i Ne-wasa.
6. Speed kast.
7. Gruppe arbejde, den ene er i midten. Skiftevis angreb & forsvar.
8. Vendeteknikker
9. Udstrækning.

Samlet tid : 1 time & 35minutter.
Samlet pause :
2 minutter.

Her efter hjem og spise usandsynlig meget aftensmad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar