søndag den 16. maj 2010

Så er jeg hjemme igen.

OPDATE FRA LUGI CAMP!

Ja, så er jeg kommet hjem fra Lugi camp 2010. Kæft en nice lejr!

Torsdag.
Dagen gik med stævne, da jeg ikke selv deltog var jeg med som coach og gik & råbte og skreg af alle de andre .
Vi fik 2 x sølv medaljer & 1 x bronze med hjem til klubben. Så det var okay acceptabelt.
Skulle selv have mad med til heeeele torsdagen, så jeg fik hævlet 1 rugbrød & 2 dåser tun, 1 dåse makrel & 1 dåse torskerogn i hovedet i løbet af dagen, og senere på aftenene gik vi på det lokale pizzaria for at fejre vores medaljer. Der blev det til 1 x durum rulle m/kylling & salat :dance:

Fredag.
Ja. Så startede træningslejren.
Op kl 06.40 for at spise morgenmad kl 07.00. HELDIGVIS ! havde de havregryn. mums!
Kl 09. skulle de yngre så træner, så der udnyttede jeg tiden til at slappe af & skrive lidt i min "sortebog" som er den bog hvor jeg skriver nye teknikker i.
Da kl så blev 10.30 var det min egen tur til at træne.
20 minutters opvarmning, 25 minutters teknik træning & 20 minutters Ne-wasa randori & 30 minutters Tashi-wasa randori.
Kan roligt fortælle alle der ikke har prøvet det, at efter 50 minutters randori er man fuldstændig smadret, carb flab, har nok forbrændt alle de kcal du har indtaget i løbet af dagen, hvis du altså giver den gas som jeg SELVFØLGELIG gjorde, hihi.
Så frokost & afslapning.
kl 17.45 var det så tid til dagens 2 træning.
Opbygget på samme måde som træningen tidligere på dagen, dog bare med 15 minutters ekstra kamp.
Endnu engang fuldstændig smadret & kun med focus på en ting. MAD. Skred vi over på skolen for at spise Kartofler & Kötbuller, hvilket jeg ikke kan lide.. PIS!
Om aftenen stod den på afslapning & film med landsholdet :hihi:

Lørdag.
Igen op kl 06.40 for at være til morgenmad kl 07.
Træning kl 10.30 - 12.00.
Opbygget på samme måde som de sidste træninger.
20 minutters opvarmning, 25 minutters teknik træning & 20 minutters Ne-wasa randori & 30 minutters Tashi-wasa randori.
& under denne Tashi-wasa formåede jeg at give slag til flere finske landshold kæmpere, I love it! :dope:
Efter frokosten skred vi i Ica for at købe forfriskninger. Pepsi max Wildside, Nellie dellis, tyggegummi & 70% chokolade med kokos :dance:
Da kl så blev 17.30 var det tid til endnu en omgang træning. Denne gang dog 2 timer.
Så det blev 20 minutters opvarmning, 25 minutters teknik træning & 30 minutters Ne-wasa randori & 50 minutters Tashi-wasa randori.
Kæft jeg var flad efter træningen. Sveden løb af mig og var totalt øm. What can I say? I LOVE IT!
& da Thor var ankommet ( landsholdstræneren ) blev jeg jo nød til at give den max gas :wink:
Aftenen gik med snak, Judo Got talent & 1 stor protein kaffe.

Søndag. Lejrens sidste dag.
Op som altid kl 06.40. Morgenmad kl 07.00
Træning kl 10 - 11.30.
Dog idag kun med 20 minutter Ne-wasa & 20 minutters Tashi-wasa.
Men med mere teknik træning. Her fik jeg en ny teknik som jeg vil begynde at arbejde på. Den kan i se når jeg får lagt videoer og billederne fra lejren op.
Efter træningen drak jeg min shake, skred i bad & gjorde mig klar til hjem rejsen.
Da jeg kom hjem spiste jeg en forsinket frokost & nu sidder jeg & slapper af i mit nye træningssæt & om lidt vil jeg lave mig et mellemmåltid & drikke kaffe :D

Totalt.
Lejeren får 5 ud af 6 Judo gier.

Næste lejr er nok til August, 4 dages randori lejr i nord Sverige.
Så graduerings lejren i Helsingør
Så er det Amager lejren bagefter i September.
& til sidst slutter jeg året af med randori lejr i England :hihi:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar