fredag den 23. april 2010

Super fed træning!

Dagens kommentar:
Super fed træning idag! fik masser af ros af træneren idag & han var virkelig glad for at se min udvikling :dance:
Der er kun 6 uger til jeg skal gradueres til brunbælte ( 1 lærer grad, lige inden sort aka ninja ) & kæft jeg er nervøs! Kan ikke få min yoku-tomonage til at virke & dog er min balance i O-soto-gari blevet bedre :) Er nok bare nervøs....
Glæder mig dog utrolig meget til graduerings lejren, skal nok blive super fedt :D
"Hofmann, we will rock ! "

Dagens træning var opdelt således.

1. Opvarmning.
2. Kast i grupper af 3
a. de to andre står m/6 meter imellem hinanden, jeg løber & kaster 10 * kast på hver, hvor efter det er de andres tur.
b. de to andre står m/6 meter imellem hinanden, jeg løber & kaster 10 * kast på hver m/focus på træk
c. de to andre står m/6 meter imellem hinanden, jeg løber & kaster 10 * kast på hver hvor 3 af dem er med focus på Yiku-tai, de sidste 7 er med fuld smadder.
d. vi kører i lines hvor vi sidestepper m/højre greb, 3 * kast på hver, skift til venstre greb & 3 * kast på hver.
e. Jeg står i midten, løber ud til hver af dem & bliver kastet 10 * af hver.
3. Graduerings træning, jeg håber sgu jeg består!
4. Udstrækning

Samlet træningstid : 1 time & 35 minutter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar