søndag den 25. april 2010

Carolines konfirmation

Idag var jeg til en venindes konfirmation, super hyggeligt!
Det blev afholdt på LO skolen i helsingør, hvor der var dækket op til en masse mennesker.
Vi skulle være der kl 13 til velkomstdrinks & hygge.
Efter stod den på forret som var laks i dildcreme, hovedretten var buffet med alt muligt lækkert. Broccolisalat, alm salat, asparges, ovnbagte rodfrugter, ovnbagte kartofler & 3 slags kød.. Måtte give op efter 3 potion i buffeten :p

Sange skal der til en konfirmation, og det var der! Tror vi sang omkring 10 sange. Hold op hvor var der mange, & en af sangene kom lige midt imens jeg sad og spiste, typisk (;

Senere var der is dessert, og kaffe & kage. Super god mad & super hyggeligt :D
Caroline fik desuden en masse gaver, bl.a kan jeg nævne : 9000kr, en tur til NY i 7 dage, bærbar computer & en masse masse smykker.
Tror hun havde en super god dag, det havde jeg ihvertfald (:

Tidligere idag fik jeg en mail fra Bodylab.dk om at de ville sende det jeg har bestilt, proteinpulver, bars, handsker osv. her idag. Så de ankommer nok i løbet af imorgen eller tirsdag, hvilket passer mig fint da jeg snart er færdig med den omgang proteinpulver som jeg har nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar