søndag den 13. juni 2010

Graduerings lejr

[size=150][b]Lejr opdate! [/b][/size]

[color=#00BF00][u]Ja, her kommer en lille opdate fra årets gradueringslejr.[/u][/color]

[b]Fredag [/b]gik meeeget chilled, jeg ankom kl 16 ca , teamede up med Hofmann, Rizras & Gravesen og gik så samlet op imod det sted hvor vi ville sove, dog var der nogen små unger der havde lagt sig der.. Så hvad gør en, ond diktaturisk højt gradueret judoka som mig og de andre, vi smider dem væk. For ja.. I judo er der diktatur, den højst graduerede bestemmer :twisted: ¨
Vi pakkede vores lort ud og gjorde klar til dagens træning, en stille og rolig, dog hyggelig træning (:
Aftenen gik med musik, mad, snak og hygge :hihi:

[b]Lørdag [/b]. Op kl 7.30. ned i hallen og kaste en potion havregryn&cornflakes + marmelade oven på ( ja, nemme hurtige sukker carbs ) i hovedet, og så op og øve noget graduering.
Da kl så blev 10.30 gik vi over og spiste frokost. Ja jeg sagde frokost, kl 10.30... Vi skulle træne kl 12. Så maden skulle jo have tid til at ligge sig..
Kl 14 skulle jeg så til graduering, til det brune bælte. Var nervøs, men havde øvet en del så var selvsikker som man nu engang skal være i en ego-sport som judo.
Gik ind på tatimien ( kamp området ) og begyndte. Var kold da jeg gik ind, og da jeg gik ud kamp svedte jeg, men sådan er det. Det er ret hårdt psykisk press og fysisk press man bliver udsat for under graduering. Efter 30 minutter var jeg færdig. Jeg forlod tatamien med positive tanker " Bare jeg nu er bestået "
Da jeg gik over til Kamiza ( min graduerings dommer ) smilte han og fortalte at jeg var bestået fejlfrit, og at han var virkelig glad for at se hvor dygtig jeg var og hvor meget jeg havde udviklet mig inden for det sidste år.
Blev super glad og takkede og bukkede pænt.

Senere på aftenen skulle vi lave opvisning hvor jeg skulle vise den kaste-serie som jeg havde lavet under min graduering. Forældrene var imponerede og jeg var glad.
Efter dette var der spisning. Vi fik ædt som en flok vilde løver, da sidste måltid var kl 11 var man ret sulten. Den stod på salat m/oliedressing, helstegt pattegris og timian kartofler. LOVELY!
Efter de gamle og forældrene var skredet, gav jeg øl for at fejre at jeg nu var brunbælte.

[b]Søndag[/b] er gået stille og roligt med morgenmad, afslapning og så skulle jeg stå for opvarmningen af de små der nu er igang med hold-tunering imens jeg skriver log og drikker noget dejlig morgenkaffe. Næste weekend skal jeg ind og købe mit nye bælte, da det man får af klubben ikke er super god kvalitet imo, og så skal jeg havde skrevet navn på.
Imorges var jeg forresten på vægten.. 58,9kg inden morgenmad og efter toiletbesøg. Det går da frem ad ..

OBS. Video af gradueringen bliver oploadet senere idag :hihi:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar