torsdag den 24. juni 2010

En ny opdagelse.

Hej alle sammen.

ja, nu er det noget tid siden jeg har blogget. Men her kommer en opdate om hvad jeg har gået og brugt min tid på (:

De sidste 3 uger har jeg arbejdet fuld tid, 8-16. Mandag - Fredag.
Hvilket har "åbnet mine øjne".. For hold kæft det er hårdt! Forstår godt at mine forældre kan være trætte efter en lang arbejds dag, og hvorfor de er så glade når jeg har støvsuget, ordnet tøj osv. For en arbejds dag på 8 timer, så hjem og gøre rent, lave mad osv. er sgu hårdt...

Nå. Skidt pyt, imorgen er så sidste arbejdsdag inden jeg går på sommerferie, og det skal nydes med træning, grill, venne-hygge og en masse andet skæg & ballade q;

Igår d.23/6-10 var det jo Sankt. Hans som alle ved. Og vi var oppe at grille ved min faster, super hyggeligt! Den stod på Oksemørbrad, kyllingebryst, kold pastasalat, grøn salat, pølser og hygge.
Elsker sgu at grille, det giver ligesom bare maden det sidste "finish"..

Vdr. træningen går det fint. Er gået over til Overkrop/Underkrop, som jeg køre hver anden dag. Hvilket vil sige, 2 dages træning, 1 dags fri, 2 dages træning, 1 dags fri osv.
Er faktisk ret glad for det program, synes Full-body var ret hårdt de dage hvor man ikke lige havde energien til det.
Nu har jeg så lige færdig gjort mit Pre-wo måltid, og sidder nu og slapper af inden turen går imod centeret. Vil forresten prøve at drikke min shake UNDER træning istedet for EFTER.
For som oftest bliver min appetit lidt ødelagt af en stor shake efter træning, og så skulle hjem og spise aftensmad lige efter.

Judoen holder forresten også sommerferie, så indtil August står den på løb, cykling, svømning og styrketræning.

Go'dag alle sammen, og nyd vejret, det gør jeg ihvertfald :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar