torsdag den 14. januar 2010

What a sweet sweet day..

Idag har den virkelig stået i sportens tegn.
Vi har idag dyrket:

Morgentræning kl 7.20-8.00: 40minutters gammeldags taekwondo ( 30 minutter var diverse smidighedsøvelser )
Formiddags træning efter morgenmad 9.30-11.00 : 1,5 times alm Taekwondo.
Eftermiddags træning kl. 14.00-14.40 : 40 minutters styrketræning.. Der var rigtigt retorik, men sov over mig & valgte istedet at gå ned & styrketræne istedet for (;
Sen eftermiddag kl. 15.30-17.00 : 1,5 times Judo.
Aften træning kl. 20.00-21.00 : 1 times intensiv ekstra judotræning.

Tror jeg sover rigtig godt i aften. Hehe.
Imorgen tidelig er vores faste morgenløb aflyst fordi vores lærer har brækket tåen :/
Så hvad gør en ihærdig sportsmand? ( som mig (; ) Han aftaler da at styrketræne inden morgenmaden med en af de andre, så op kl 7.00 & være til styrketræning kl 7.15-8.00. Hvorfor ligge & sove når man kan komme op & bruge sin krop???

Mit mål for dette år : Komme i betraktning til landsholdet imens jeg er her på Bosei, & efter Bosei, komme på landsholdet.
& Tommy sagde at det var et relistiskt mål, da han mener at jeg har talentet & potentialet til at opnå det :D

Vi har derfor aftalt at han vil hjælpe mig med min teknik inden for Judo, Britt Larsen vil hjælpe mig med kosten for at opnå optimal vækst inden for muskelmasse&fedt masse, Ko & Tommy vil hjælpe mig med det psykiske, som mine personlige coaches.
Så fra nu af får jeg lidt mindre tid til mig selv, da jeg får et "ekstra fag", som er personlig coaching og vejning/målning&samtale med Britt hver 14 dag, for at sikre at det går den rigtige vej.
Så, fra dags dato. Vil min træning være meget tilrettelagt & ned til mindste detalje.
Så jeg vil bare give dan gas fra nu af. Komme til alle træninger, give den 110% til hver træning, både Judo, Karate ( skal gerne øge min hastighed i armene), Taekwondo ( styrke mine benmuskler & hastighed i dem ), & følge det styrketrænings program som Britt & jeg skal ligge ned til mindste detalje & træne når jeg får besked på det + alt det som man jo, som god elev, vil lave ekstra (;
Motivationen er bare i top! YES SIR!!!
Kort sagt. I'm going to bust my ass off, work hard, do what I'm told, and then...reach my goal!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar