onsdag den 6. januar 2010

Første uge på Bosei..

Ja, nu er det så ( snart ) Torsdag & første uge er så småt ved at være godt.
Denne uge (Mandag-Onsdag) har stået i noget intro med bl.a Taekwondo, Karate, Judo, Forhindringsløb, Orinteringsløb, diverse møder/forsamlinger osv osv .
Men! Fra og med imorgen Torsdag d.8/1-10 skal vi køre efter de skemaer som vi nu engang har fået. Hvilket passer mig fint. Selvom jeg selv synes jeg er i ret god form har det været en hård uge, & det bliver kun hårdere...
Det fede er at selvom jeg er den yngste ( blot 16 år ) så tager alle super godt imod mig :D
Alders gruppen er primært 18/19-28 år. Dog er der nogle som er +30 og en er da også 41 år, så vi er en blandet flok må man sige (;
Jeg har fået nogle super gode venner, værd at nævne er : Christoffer, Kristina & Mike som alle sammen har taget skide godt imod mig ^^

Vdr. træning har jeg indtil videre haft : 1,20 mins judo, 1,20mins karate, 2 timers taekwondo, 30min morgensvømning & 30 minutters morgen løb + 1,3 time fitness med nogle af dem her nede.
& det er fra Mandag-Onsdag.

Mit skema for resten af 1 periode ser sådan her ud for hele ugen. Det variere selvfølgelig fra dag til dag med de enkelte fag.


7.30-8.15 : Svømning/løb/Koreansk udstrækning&styrketræning med BW.
8:15-9.00 Morgenmad.
9.15-11.00 : Retorik/Personlig udvikling i kommunikation/Idrætsleder/karate/Kost&sundhed.
11.00-12.00 : Judo/Rengøring/Skolemøde/Boldspil&anden idræt/Idrætsleder.
12.00/12.30 : Frokost.
14.00-15.30 : Taekwondo/Judo/Retorik/karate.
15.45-17.15 : Meditation/japansk hiistorie/Judo.
17.15-18 : Ekstra træning Judo.
18.30 : Aftensmad.
19.30 : Fælles hyggeaften/Svømning.

Som i nok kan se er der en del sport :D
Helt præcist : 6x45 minutter judo, 4x45min Taekwondo, 4x45min karate, 5x30min morgensport + 1 times anden idræt.
Der ud over vil jeg SELVFØLGELIG, svømme eller styrketræne ud over. Så kommer vel op omkring de "små" 15/16 timers sport pr uge (:
Så det er skønt, det er jo ligesom grunden til at jeg er her (:

Mvh
Frederik Bahne, studerende på Bosei q;

2 kommentarer:

  1. Hej Frederik,
    Hold da op du får rørt dig! Håber du nyder det og får et rigtig godt ophold!
    /Line

    SvarSlet
  2. Hej Line.
    Ja, der er gang i den der nede (;
    Har regnet ud at jeg ¨på en uge har 10,5 timers kampsport, 1 times styrketræning, 2,5 timers morgensport ( altså løb,svømning what ever inden morgenmaden )1 times boldspil. & det er så det faste.. Der ud over spiller vi jo bold om aftenen eller styrketræner selv og sådan. hehe (:

    Men tak, & jeg nyder det 110% :D

    SvarSlet