lørdag den 2. januar 2010

Dagen før dagen.


Ja.. Nu er det så blevet d.2/1-10..
Imorgen kl 14.30 går turen imod Bosei.. Har fået pakket alt undtaget mit sidste trænings set & mine sko..
Imorgen skal jeg være på skolen fra kl 17 af , da der er fælles aftensmad for alle de nye elever kl 18..
Så når jeg imorgen har sagt farvel til mine forældre & bror, spist aftensmad & fået info af forstanderen på Bosei, fået pakket ud & sat mig ned på mit værelse.. Tror jeg det går op for mig at nu er det real..
Indtil da er det ret syrealistiskt. Skulle være på et helt nyt sted, med nye mennesker og alt bliver ret mærkeligt, men også super dejligt (:
Snakkede med Kim fra Nordsjælland judo, & han fortalte at nogle fra landsholdet skulle der ned & starte også. Så jeg håber da det er nogen af dem jeg svinger godt med, så jeg har nogle at chille med fra dag 1. Men lad os nu se hvordan det går, tager en dag ad gangen & vil nyde hvert sekund (:
Starter jo allerede på " alm skoledag " fra d. 4 . Så jeg skal jo snart igang med mit sportsragnerokket q;

Idag har den stået på hygge her hjemme, med fars hjemmelavede pizza til aftensmad, guf, kaffe & film her nu. & imorgen tidelig laver vi morgenmads bord & spiser sammen alle sammen. Man skulle tro jeg flyttede hjemmefra?? Men det gør jeg jo næsten også. Kommer ihvertfald kun hjem 2/3 gange om måneden. Men kæft hvor bliver det fedt! :D

Imorgen aften kommer der lige et opdate mere, forhåbentligt med lidt billeder, skoleskemaet, lidt dejlig historie & sådan..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar