mandag den 11. januar 2010

Første dag & mit lager.


ja, et lille billede af mit "lager" som jeg har stående på mit værelse.
2kg prot pulver, rosiner, mandler, tyggegummi, nudler & Gajoler (;


Jeg var hjemme i weekenden, og selvom jeg kun har været på skolen i en uge, så var det faktisk ret dejligt at se familien igen :D

Idag er det så Mandag d. 11/1-10.
hvilket betyder at vi er startet på skemaet for alvor.
Så om mandagen er der en deeeel sport, hvilket er skøøønt!

Vi har haft :

Morgensvømning(30min), Taekwondo(1,5time) om formiddagen, Judo(1,5time) om eftermiddagen, Meditation om eftermiddagen(1time). ja, det er faktisk et fag vi har, og det er ret så hårdt. Vi laver en del øvelser og mærkelige yoga stillinger, så kroppen føles godt brugt efter sådan en time.

Det var meningen at jeg skulle havde snakket med Britt Larsen, min karate træner, omkring et træningsprogram og omkring kosten. Det kan være ret svært at spise nok nogen dage når vi har så meget sport, og kun tre måltider. Men det går lige pt.
Men desværre valgte hun at ligge sig syg, så jeg håber hun kommer imorgen så jeg kan få det ordnet.

Imorgen står den på Personlig udvikling m/ Marianne Flormann, & senere Judo m/ Tommy Mortensen. Skal nok blive godt med 1,5 time med alle de andre, & så 1-2 timer ekstra teknik & randori træning med ham & nogle af de andre højere graduerede elever her nede (:

Nu sidder jeg bare i opholdsrummet med Kristina, Niels, Mike & Thorbjørn og ser film & slapper af i kroppen. Det er sgu vidunderligt at kunne bruge sin krop til det man elsker. Nemmelig..... Kampsport

Ingen kommentarer:

Send en kommentar