onsdag den 20. januar 2010

Træt. But I love it!

Kæft jeg er smadret idag! Da jeg vågnede imorges kl 7.15 & skulle op inden morgenløbet, var jeg så tæt på at smadre mit ur og ligge mig om på den anden side.
Men kom dog op & fik gået en tur. Orkede ikke løb, men fik da rørt mig lidt indne morgenmaden, hehe..
Idag har den så ellers stået på Taekwondo om formiddagen, & styrketræning om eftermiddagen.
Har fået Tommy Mortensen til at lave et program til mig, så fra nu af skal jeg køre blokprogram mandag, onsdag & 1 gang i weekenden. Blokprogram vil sige at jeg laver 6 sæt med 6 reps pr øvelse. Og øvelserne er pt. Bænkpress, Benpress/squat, Træk til nakke/bryst & så mavebøjninger. Så det er ikke specielt mange øvelser, men har jo også alt den andne motion ved siden af (;
Har også vildt ondt i mit venstre lår idag.. Vi trænede judo i 2,5 time igår, så fik lavet Tai-otoshi i 2 timer igår. Så mit lår var fuldstændig syret til med mælkesyrer xD Skøn følelse q;

Men ellers går det godt her nede, får spist en masse mad, trænet meget og sovet... Sådan okay nok (; Kommer nok lidt for sent i seng nogen dage, men hvad fanden. Sådan er livet nu engang (;

Kh
frederik

Ingen kommentarer:

Send en kommentar