onsdag den 27. januar 2010

D.27/1-10

Puha, ja hvor skal jeg starte... Ensformig dag. Sove, morgentræning, æde, træne, æde, slappe af, træne, æde, træne, sove.. Sådan er dagene... MEN VED DU HVAD?? DET ER SKØNT! :D :D :D
Jeg træner med en flok utrolig søde mennesker & vi har det skide sjovt. Maden er super god & der er masser af den. Søvnen.. Halter lidt efter, hehe :p

Idag startede dagen med morgenløb. Lige da vi var kommet ud & jeg fik tænkt tanken
" kæft det er skønt at sneen snart er væk " *
Så begynder det sgu at sne! Global opvarmning min *** !
Lorte vejr, men god løbe tur.
Senere på dagen havde vi Taekwondo, da Britt stadig er syg & derfor er karate aflyst indtil videre. Vi havde også idrætsleder idag. Nok det eneste "boglige"fag som vi har her nede. Vi lærte om styrketræning, & Tommy fortalte at han har bestilt bogen
" Kroppen & træningslære " til mig. Lidt over 300kr for den, men regner med at den er alle pengene værd :D
Inden aftensmaden gik Niels & jeg ned og styrketrænede. Skøn træning, er glad for mit nye Blokprogram, det er sgu hårdt men godt. Bagefter op & drikke en protein shake & 1 time senere aftensmad ;p

Efter aftensmaden var jeg godt mæt, så jeg plantede min røv i sofaen med computeren. Afslapning... Troede jeg, efter 2 timer var det tid til en tur i svømmehallen..
Så jeg afsluttede dagen med en omgang svømning & en tur i souna. Nu sidder jeg bare & chiller i opholdsrummet med de andre & "Underworld" i tv'et :D

Kh
Frederik

Ingen kommentarer:

Send en kommentar