fredag den 22. januar 2010

3 uge er gået.


Billede af aften müslien (;
Ja så har jeg allerede gået på bosei i 3 uger.. Tiden går sgu stærkt!
Får trænet røven ud af bukserne. Hvilket har resulteret i at jeg er trææt all the time.. Men mad, søvn & kaffe hjælper på det (;
Niels & jeg har fået os en god vane. Vi æder müsli, yoghurt & proteinpulver om aftenen inden sengetid. Det smager så skønt (:
Hjemmelavet müsli m/havregryn, rosiner, pinjekerner, cornflakes, mandler & proteinpulver blandet sammen, og så bare op på jordbær&pære/banan yoghurt :D
Har taget på. & synes det kan ses i spejlet, så det er sgu skønt!

Idag efter frokosten valgte Kristina, Christoffer & jeg at gå ned i køkkenet & tale med kokkene, da der var 1.5 time til næste fag ( Karate )
Vi fik da også nasset os en hjemmebagt grovbolle m/Nutella, skøønt (;
& da jeg alligevel skulle lave mig en madpakke til togturen hjem, så var det skønt med noget selvskab (:

Fik også mit endelige styrketrænings program af Tommy idag. Det ser sådan her ud :

Blokprogram. 6RM.

Mandag.

Bænkpress 5x6RM
Benpress 5x6RM
Træk til nakken 5x6RM
Biceps Curl 5x6RM
Læg 5x6RM
Row 5x6RM
Crunch m/vægt 3x12
Benløft 3x12

Tirsdag.

Bænkpress 5x6RM
Benpress 5x6RM
Træk til nakken 5x6RM
Dødløft 3x6RM
Wrist curls 5x6RM
Crunch m/vægte 3x12
Benløft 3x12

Weekend.

Bænkpress 5x6RM
Benpress 5x6RM
Træk til nakke 5x6RM
Triceps dip 5x6RM
Chins 5x6BW
Crunch M/vægt 3x12
Benløft 3x12.

Jeg kommer til at køre det i 4-6 uger. Bagefter skal jeg have et nyt program
Skal nok blive godt så musklerne kan vokse med god, og masser, af træning + en røvfuld mad (;

Kh
Frederik

Ingen kommentarer:

Send en kommentar