onsdag den 10. november 2010

Dagligdagen

Nu skriver jeg jo næsten kun om min træning.
men aldrig om hverdagen..
Så det kommer nu :D

I hverdagen går jeg pt. på Helsingør Gymnasium hvor jeg studere STX. Har lidt over 2.5 år tilbage da vi til December er færdig med intro forløbet, og så starter vi på vores linier.

Min linie er :
Biologi B, Matematik B og Idræt B.. Så det er sports linien :D
Glæder mig til at være færdig med gymnasiet så jeg kan starte på min "rigtige" uddannelse.
Skal læse PBES ( Profefesions Batchler i Ernæring og Sundhed ) på det gamle Suhr's husholdnignsskole som nu hedder Sundheds Metropolen København.
Selve PBES tager 3 år, og herefter tager jeg Cand.Scient på 2.5 år. Så har 8 år tilbage før jeg er færdig uddannet.

Når jeg engang er færdig uddannet vil jeg gerne have mit eget fitness center eller arbejde i TeamDanmark, og arbejde med Elite atleter :D og hjælpe med kost og træningsprogrammer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar