fredag den 5. februar 2010

Fødselsdag, 17 år! :D

Idag er det så min fødselsdag, fylder 17 år. STOOOR DRENG! hehe.
Dagen idag startede som enhver anden fredag, med morgenløb. Så min "første gave" var interval løb m/Morten, mange tak q;
Under morgensamlingen blev der sunget fødselsdags sang for mig.. Det er første gang at jeg har prøvet at 60 mennesker står & synger fødselsdags sang for mig, rent nice oplevelse (;
Resten af dagen gik med afslapning, hygge & massage. Og da jeg kom hjem her til aften havde far lavet kartofler på panden, cuvette steg, bønner & champingon i ovnen. Skønt!
& så fik jeg nogen nice gaver! Fik Digital kamera, Photo-printer til kameret, Diesel duft, 500kr & en super lækker læder kontor stol ( som jeg sidder i nu og skriver dette ìndlæg )
Resten af aftenen skal vi se tv, slappe af & spise hjemmelavet yoghurt sorbet is, mmhm.. Det har været en skøn fødselsdag! & imorgen kommer resten af familien til boller & lagkage ;D

Kh
Frederik

Ingen kommentarer:

Send en kommentar